2N

Elke terminal wordt een intercompost: een totaaloplossing met een goede prijs/kwaliteit.

Een knop aan de deur

Ons typisch aanbod voor de zorgsector is een deurtelefoon met drukknoppen per flat.  Uit onze ervaring weten we dat dit is wat de bezoekers en bewoners verwachten.  Hierdoor is de werking dan ook eenvoudig.  Je zoekt de flat/naam en je belt direct naar de flat.  In de flat krijg je iedere seconde een screenshot van wie er voor de deur staat.

Daarnaast zijn er uitbreidingen met andere oplossingen die we aanbieden, zoals bijvoorbeeld het opvragen van het camerabeeld binnen de AQURA App, of opnemen met ons VMS-aanbod met Eocortex-software. Om de veiligheid te vergroten kunnen diverse opties van toegangscontrole bekeken worden.

Partner van Televic

Wie is deze partner?

2N zet sinds zijn bestaan volop in op IP. Hierdoor is de koppeling met andere systemen universeler.

Sinds enkele jaren is 2N onderdeel van het grotere en bekendere Axis.

Waarom koos Televic deze partner?

2N is een goede oplossing wat betreft de prijs/kwaliteit-verhouding. Daarbovenop is de 2N Verso intern getest op ons interAxio-platform. Specifiek heeft de Verso opnieuw discrete druktoetsen, en de mogelijkheid tot een bellenbord. Televic merkte immers dat dit een noodzaak is in de zorgsector, zeker bij assistentiewoningen. Bezoekers van deze bewoners hebben immers nog steeds de gewoonte om te zoeken naar een naambordje naast een drukknop.

Wat is de meerwaarde voor u?

We merkten in het verleden vaak dat verkeerde deurtelefoons werden aangeboden, of dat de deurtelefoons niet op een goede manier werden geconfigureerd. Dit zorgde voor ergernis bij de eindklanten. Voor de deurtelefoon moest u dan ten rade gaan bij partij X en voor het oproepsysteem klopte u aan bij Televic. Alles in één hand houden is het de oplossing. Van concept over projectrealisatie tot dienst naverkoop.

Alle oplossingen, scenario's en informatie?

Dit product in uw organisatie?

Scenario

Na een druk op de knop van de 2N-post in de inkomhal communiceert deze met een interAxio-terminal van de gekozen flat. De bewoner van de flat kan de deur ontgrendelen. Via een droog contact op de 2N-post wordt het deurslot aangestuurd.

 

Een scenario voor uw organisatie uittekenen?

 

Eerst dachten we dat de meldingen van wie er aan de voordeur staat ons werk zou belemmeren, maar dat is zeker niet zo. Nu 'verliezen' we 5 seconden als er iemand belt, vroeger waren we 10 minuten kwijt want we moesten telkens naar die deur stappen en openen.

Els, verpleegster nachtdienst

Meer informatie over dit product?