Support

Heeft u een technische vraag?

Of heeft u iets dringends te melden aan onze dienst na verkoop?

Hoe kunnen we helpen?

Wat is de impact van COVID-19/het Coronavirus op de dienstverlening?

Televic Healthcare Solutions zet maximaal in op thuiswerk om u zo volledig van dienst te blijven. Wij blijven dus bereikbaar via de gewoonlijke kanalen.

Ik wens een offerte-aanvraag te doen voor een nieuw project of uitbreiding van een bestaande installatie, ik volg een aanbesteding of heb een vraag over een lopende offerte.

U kan een van onze back-office medewerkers contacteren via healthcare@televic.com of telefonisch op 051/33.18.76.

Er is een onderdeel van mijn huidige installatie defect en ik wens deze te vervangen. Waar kan ik de prijs en levertermijn raadplegen?

Alle beschikbare onderdelen van de Televic Healthcare systemen kan u raadplegen en bestellen via onze webshop.

Ik ben op zoek naar technische fiches of bekabelingsschema's.

U kan deze terugvinden op ons partnerdomein

Ik wens materiaal op te sturen ter herstelling.

Gelieve het RMA-formulier in te vullen.

Ik heb materiaal opgestuurd ter herstelling, wat is de status hiervan?

U heeft na het invullen van het RMA-formulier een ticketreferentie ontvangen van ons. Gelieve contact op te nemen met onze RMA-dienst met vermelding van uw ticketnummer via rma.healthcare@televic.com

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe kan ik het terugsturen?

Gelieve het RMA-formulier in te vullen. Kies bij het type RMA voor 'logistieke RMA'.

Ik heb een vraag over een factuur.

Voor vragen over facturatie en betalingen kan u terecht bij onze financiële dienst via creditcontrol@televic.com

Ik heb een vraag over levering van materiaal.

Gelieve contact op te nemen met uw projectleider of de back-office via 051/33.18.69.

Contacteer ons

Bent u op zoek naar specifieke informatie? Of wenst u een project met ons te bespreken?